tyűűű, de rég jártam erre:D

2013.08.04 23:17

Hát, be kell, hogy valljam, kezdtem elfelejteni ezt az oldalt. Ne tudom, hogy ez most jó vagy rossz jel. De feltehetően jó, mert nem volt mit kiírni magamból, de lehet, hogy csak időm nem volt, vagy csak nem vltak olyan fontos dolgok, vaaaaaaaaaaaaaagy találtam valakit, akivel udtam beszélgetni:D és az azért jobb. mintha csak írkálnék vagymi. Na de megint írok. Ez meg azért van, mert itthon vagyok és semmimás dolgom :D De sztem ne sokáig húzom az internet elérhetőségemmel, tudniillik a wifit az anyucim szabályozza. És ha alszik...akkor nincs net. Milyen igazságtalan is néha az élet...*irónia*...:D Most nincs mit írnom. Vagyis ha lenne mit, most pont nem fogom. Mert egy titokzatos egyén pont olvasgatja a dolgaimat, és ennek tudatában nem tudok úgy írni, mintha senki sem látná. :P

 

 

pont.