munkamunkamunka.

2012.12.19 00:21

Grrr...Kaptam egy levelet onnét ahol dolgozom, hogy kevesen jeleztek vissza hogy tudnak menni karácsonykor is dolgozni. No az egyik hogy ez részemről diákmeló, de mivel vidéki vagyok nyilván haza fogok menni az ünnepekre és nem maradok csak azért fent, hogy dolgozzak, miközben karácsonykor egyébknént se fog senki menni oda hol én dolgozom... egyébként is a boltok sincsenek nyitva... és pont egy ilyen hely meg nyitva van? igazából mennyire szemétség ha tényleg nem megyek? az ünnep fontosabb, meg az hogy a családommal lehessek, végre, már nem voltam otthon egy ideje...ha kicsesznek a munkahelyről akkor kicsesznek nekem nyolc. úgyse fognak olyan diákmunkást találni sokat, aki ilyenkor bemegy dolgozni... max aki ténylegesen itt lakik a nagyvárosban, akkor még énis bemennék nincs is ezzel para. csak felcseszett nah mindegy. éhes vagyok. megyek eszek.