ma.

2012.12.21 12:16

Ma találkoztam az egyik gyerekkori legjobb bnőmmel:) nagyon jó volt végre látni őt:D meg találkozni:D rég nem láttam...

aztán eljött veleem m ajándékot nézni a szüleimnek:D mit se mondjak sikerrel jártunk:D szóval köszönet neki érte:D most itthon vagyok, sztem nem sokára elkezdek gyakorolni, eesetleg kimegyek anyumék munkahelyére, ma van évzáró party szóval:D jó kis kaják lesznek:P nah meg aztán a tegnapi napom...hát érdekes volt...de most nincs kedvem róla beszélni, elhatároztam, hogy ebben a pár napban nyugi lesz kikapcsolook és az összes olyan dologgal ami egyébként mindennapos az én életemben nem fogok foglakozni:D remélem ez egy jó taktika legalábbis rövidtávra és hosszú távra feltölt aztán majd vmit később kitalálok, lehet addigra a helyzet is más leesz;) tehát a következő a célom a szünetre...
-pihenés

-tanulás, minden nyűg érzése nélkül, úgy hogy jól essen

-zenegyakorlás (tudniillik gitározom és dobolok is)
-zeneírás, hangszerelés

-koncertezés

ENNYI, többet nem vagyok hajlandó tenni a szünetben:D
Nah jóh az ünnepek után még bejöhet a meló is:D
De! a lelkivilágomat tessék békén hagyni Kedves Én! Mert ha nem, abból nagy problémáák lesznek. Köszönöm.
Nah csinnálok vmi remekművet a konyhban gyakorlás előtt:D mondjuk egy tojásrántottát...:D:D